Глас са Цера

Часопис за духовни и национални препород

Духовна поезија

ПЕСМА ЦРНОРЕЧКОМ НОВОМУЧЕНИКУ ХАРИТОНУ

Свети Харитон


Црна Река слави Христова војника
Харитона светог, славног мученика
што за Христа страда и крв своју проли
па на небу за нас Бога моли
И када ми душа у невољи тоне
помози, помози свети Харитоне.

Оче Харитоне, Богом изабрани
мучениче свети, Богом овенчани
у очима мојим, Твоја жртва блиста
своју крв си дао за веру и Христа
И када ми душа у невољи тоне
помози, помози свети Харитоне.
Тих и крепке воље, ватрени ревнитељ
без страха од смрти, подвига љубитељ
Богољубним срцем обдарен си био
зато си за Христа радо крв пролио
И када ми душа у невољи тоне
помози, помози свети Харитоне.

Духом из подземља, чопор озверени
жедан српске крви беше побеснели
хтео је и Христа крвљу да измије
ал’ безуман не зна да крв душу мије
И када ми душа у невољи тоне
помози, помози свети Харитоне.

Ти ликујеш сада с хором мученика
док ја битку бијем с надом самртника
да одолим бури овом лудом свету
зато ми помози, помози детету
И када ми душа у невољи тоне
помози, помози свети Харитоне.

Да очувам наше свето православље
од царева српских обитељи славне
покајањем топлим душу да омијем
да небеско царство вером задобијем
И када ми душа у невољи тоне
помози, помози свети Харитоне.

Мучениче свети, молим ти се молим
помози да свакој напасти одолим
па кад крстом злобну аждају победим
да са Тобом Христа Цара нашег гледим
И када ми душа у невољи тоне
помози, помози свети Харитоне.

5. септембра 2009. - Posted by | Број 11

Нема коментара.

Оставите одговор

