Глас са Цера

Часопис за духовни и национални препород

Eвропа-Вавилонска блудница

Живимо у наопаком времену, у коме је све либерализовано до те мере да нема границе између нормалног и ненормалног, природног и неприродног, моралног и неморалног, између истине и лажи, између болести и здравља, па се тако у последње време појављују гласови да је хомосексуалност болест. Ја бих остао при оној старој дефиницији, коју сам учио и која се примењивала током мог узрастања: да је хомосексуалност настраност, настраност која је пре свега девијација у природи, девијација која је настала различитом мотивацијом и буђењем сексуалних облика супротног пола. Ако се човек преорјентише и почне да мисли да он није то што јесте, да он тражи себе код другога, то је уствари лутање, то је уствари права болест.
Онда он врши демотивацију своје личности и врши морално преиначење свога пола на тај начин што више почиње да мисли мушкарац да је девојка, а девојка мисли да је мушкарац. Ја сам у току своје свештеничке службе много пута сусретао и једне и друге личности, било приликом исповести, било приликом разговора. Данас, када нарочито у нашем народу, влада велика криза биолошка, економска, морална, та пошаст се све више и више шири. У целом Светом писму сви канони Цркве, медицина до скора па и Хипократ, осуђују хомосексуалност, скотоломију као противприродни блуд, противприродни полни сношај, јер је сврха управо рађање и васпитање деце – подмлатка. Сврха, дакле, секса није полно уживање као што то људи обично хоће да кажу, зато Свети оци и уче да се човек и не треба да састаје са женом изузев ако имају сврху рађање и васпитање подмлатка. Код толико наше страдалне деце и омладине у ратовима овим сулудим и непотребним, код толико одливених мозгова који су отишли у иностранство, творци новог светског поретка шаљу нам ову нову пошаст да униште хришћанску породицу, да Србију учине још бездетнијом. Јер, шта је циљ хомосексуалног живљења осим голо уживање и то, што је најгоре, перверзно уживање, себично уживање које не доноси никоме никакве користи, али зато доноси општу друштвену штету. То је клан који се данас међусобно највише повезује и фаворизују једни друге. У време кад хришћанско становништво рапидно изумире, а нехришћанско се множи геометријском прогресијом, та је пошаст завладала као епидемија у хришћанским народима. Врхови наше Цркве и државе, уметници и глумци, део новинара и друштвених радника, су опседнути тим пороком и кланом. Ја добијам многа писма од људи са свих страна западног света, па и код нас, који су жртве таквих настраних појединаца, а знам и из личних исповести верника о тој катаклизмичној пошасти, као и из великог броја прочитаних књига, јер ми верници о свему што се десило у њиховом животу причају, тако да сам ја скоро испао као неки последњи Мохиканац, пре свега у Цркви, који се испречио тој пошасти и стао пред „ветрењаче геј параде“ и хомосексуалства. Био сам и жртва бруталног напада једног хомосексуалца у свом стану, када сам толико побеснео, да сам био као бесни Роландо, а он је као лудак почео да дрхти, да тражи милост од мене, да му опростим и да му дозволим да одмах иде кући. Разуме се да нисам физички насрнуо на њега, јер у таквим случајевима, треба поступати свештенички и хришћански. Дакле, они осећају грижу савести и кривицу али да би је покрили, они се покушавају сада, пошто је то тренд у свету који су лансирали Клинтон и њему слични, дакле они имају читав ланац, финансирају једни друге и стварају све већу и већу болест, али није то болест, то је настраност коју треба лечити. Педошина влада светом, а истурена рука педофила и овде влада и нико за то не одговара.
Шта ће хомосексуалцима деца, зашто они да усвајају децу када немају матерински нагон и очински нагон; они га бришу, они га негирају. Али, хоће да усвоје децу, зато (има много случајева) да би се иживљавали над таквом децом. Па ми имамо такве случајеве у природи, крвни родитељи врше насиље над својом децом, ја то знам из својих исповести разуме се, и чувам као тајну пред Богом и пред својом савешћу, нећу да је исповедим, али све дотле док се Црква и Држава организовано не заузму да обнове хришћанску породицу или моралну породицу (засновану на моралним принципима: верности, љубави, слоге, оданости мужа жени и жене мужу). У противном, ми ћемо трпети ударце с лева и с десна и заглибити у Содому и Гомору због пројекта хомосексуалности.
И ова земља и овај, српски народ, рапидно иде ка томе – своме самоуништењу као Содома и Гомора; и ова земља ће се као загађена посуда разбити ако овако наставимо да живимо и ако овако наставимо да радимо, (да убијамо децу још у мајчиној утроби, противно Бога и Божјег закона), а ако ништа друго, ми ћемо еколошки загадити ову планету која ће се наћи у амбису космоса и сагорети као тзв беле џиновске, надуване звезде од гасова, у које су се претвориле. Пре десетак дана срео ме је један познаник који је био у врху дипломатије бивше Југославије, каже ми: „Оче Жарко, како сте ви могли и смели да изађете тамо, пред хомосексуалце, знате ли Ви колико има у Београду хомосексуалаца, у држави и Цркви? Кажем, не знам тачан број, али знам да их има, посебно знам колико их има у СПЦ. На то ће он, има их око 200.000 хиљада. Ја одговарам: ја бих по Божијем закону и по свом опредељењу устао против њих да их има милион и изашао на Трг Републике, казао бих им оно што сам имао да кажем“.
Према томе творци Новог светског поретка желе да нас на тај начин раздробе, преполове, да униште породицу а човека учине бездомним бићем, да га учине као птицу на грани, да скакуће с гране на грану и да буде зависан од неког црвића или од неког листа који ће му пружити. Они хватају бусије у високим позицијама да на тај начин имају високе плате, и да на тај начин могу да купују и упропашћују друге људе. То није нимало безазлено, са таквим људима ми идемо у суноврат, у пропаст.
Ја не знам ко ће уместо Господа узети бич у руке да истера такве људе из Цркве и из државног апарата. Ја то говорим јер не бих желео да наш народ страда због содомије која се споља убацује у наш народ, јер је наш народ одувек био здрав, биолошки исправан, а генетски потенцијал ми смо имали који ретко ко има на овом шару земаљском: ми смо дали Светог Саву, дали Николаја Велимировића, па и за време санкција наша деца доносе победу из математике, наша деца показују чудеса у таквом окружењу и таквој сатанизацији. Ако би упражњавање тога греха био услов уласка у Европу, која је постала вавилонска блудница, не бих желео никада да уђемо у ту трулу и искварену кулу од карата, која је и због тог греха, да не помињем друге, осуђена на пропаст, јер „правда (морал) држи земљу и градове, а неправда их руши до темеља.“

 

ПРОТОЈЕРЕЈ ДР ЖАРКО ГАВРИЛОВИЋ

23. јануара 2011. - Posted by | Број 18

Нема коментара.

Оставите одговор

