Глас са Цера

Часопис за духовни и национални препород

Индустрија за прераду Србчића

Једна од најтежих индустрија за прераду Божијег СРБског народа крије се под звучним именом „Основна – осмогодишња школа“. У ту индустрију се уводи силом – законом окупационих масонских – комунистичких власти о „обавезном основном осмогодишњем образовању грађана“. У тој индустрији уграђена је технологија по лиценци „Дарвин енд Маркс“ за прераду Божијих СРБчића у потомке мајмунове а у истини у робове масона и њиховог оца лажи. У погонима те индустрије који се крију под звучним називом „учионице“ и „кабинети“ прерађују се СРБчићи са „науком“ (ђубретом) западне „културе“ и „цивилизације“ и обрађују по лику мајмуновом. На технолошкој операцији српски СРБчићи се обрађују да БОГ не постоји и да је то мисаона именица и да се пише малим словом, да газда од те индустрије – сатана – као лична именица треба да се пише великим словом. На технолошкој операцији „математика“ развија се осећај код деце да су постала од мајмуна – шетају бројеве лево, десно, горе, доле и из тог шетања излазе некакви резултати без икакве практичне вредности у животу човечијем – чисто заглупљивање. И све друге операције на којима се СРбчићи обрађују: „историја“ – изложба „освајача“ у истини зликоваца и убица који треба да буду за поштовање. Циљ те операције је да се у СРБчићима уништи свака помисао, свака жеља за Небом и ОТЦЕМ Својим и БОГОМ Својим. У тој индрустрији се у децу усађује завист, злоба, мржња „такмичарски и доказивачки дух“, „ја сам први“ „ја сам најбољи“ – чист сатанизам. И ту децу, која се ту искомплексирају, после гурају да буду „докторанти“. Из те индустрије излазе духовни и телесни инвалиди – тешки незадовољници.
Први пример: једна комшиница ме срете и пита: „Знам да идеш по манастирима и тамо доста тога чујеш. Моја пријатељица има неке тешке кошмаре, каже да некаква деца стално око ње вриште. Два пута је већ воде у лудницу а ја мислим да она није за лудницу“. А ја је упитах да ли је крштена: „Јесте 1943–ће рођена“. Одведи је у неку Цркву или манастир да се исповеда“ – посаветовах је ја. „Добро, и ја се нисам дуго исповедала“ – рече комшиница.
После неког времена ми се поново сретосмо, а она ми тада рече: „Одведох ону моју пријатељицу у Свету Петку, и тамо неки стари свештеник исповеда, неки фини, и лепо пита и ово, и оно, и ја се исповедих и за мном оде и она моја пријатељица. Стави јој епитрахиљ на главу и саже се да је исповеда. И одједанпут сав преплашен диже руке и скиде епитрахиљ и оде из Цркве. И ја се упитах шта рече ономе свештенику те га онако препаде. А она рече: „Па пита ме шта има да исповедам и ја му рекох абортусе, а он упита: Колико их имаш?“ А ја му рекох: „До тридесет сам их бројала а после нисам“. Ко ту сиротицу такву произведе?
Други пример: Један старији инвалид рече ми да има 65 година, а кад говори изгледа као да има говорну ману (као да је ментално болестан). Каже ми: „Нисам ја од оних ментално ударених, мене је инвалидом направила комунистичка школа“. Како? Комуњара учитељ нам рече да све што не може да се види, чује и додиром опипа то и не постоји, и БОГ не постоји јер ни један од тих услова не испуњава. Дођем кући, на Чубури где живим са мајком, и ја јој све то испричам и додам. „Према томе тај БОГ што му се ти молиш не постоји, и ево сада ћу да ти докажем и покажем“. Кад мајка закука: „немој Миле на БОГА да ми хулиш зло ћеш проћи“. Не слушам ја њу него онога „,мајмуна учитеља“ и узех столицу и рекох: „Попећу се на ову столицу и пљунућу на Њега па ако Га нема вратиће се мени“. И ја се попех на столицу, дигох главу и пљунух. Пуче нога од столице и ја прегризох језик и ево цели живот служим свима за исмевање и шегу. Свети наш владика Николај каже: „Сва индустрија од ђавола је смишљена и у њој сем мржње друго се ништа не гаји“.
Прича ми један Право – Славни Христијан следеће: „Био сам у једној индистрији, чувеној, у њој на све стране радници псују БОГА и сву Божију Творевину да је то страшно за слушати. Био сам тамо подуже и ратовао сам са њима због тога. Већина, чак мислим 90% их је добра су смућени са лажима ових политичара и обмана телевизије. Кад им кажеш да није добро псовати БОГА, они са стидом кажу да им је то само погана навика, и труде се да то више не чине. И поред пола века уништавања нашег народа има осећаја за добро и за БОГА. Мислим да је крајње време да се од те заоставштине титинаца ослободимо“.
И ја се тада сетим тог времена – Преображења Господњег 1971. године, када нам то несретника Тита и његове лажи, несрећна телевизија 24 часа дневно угураваше у наше домове. Сетих се једног од крепког и бистрог СРБа, једне старине, једног од последњих чобана Балканских. Сетих се њега, најближег Небу у БОГУ и ОТЦУ нашему, а име му бејаше Право – Славни Христијан (то од њега научих), а презиме Зарко, а крштемо име Захарије. Сетих се тога слуге Божијег и његових ОПОМЕНА: „Са ђаволом сте тикве засадили, а када те тикве стигну све ће о ваше главе да се полупају. Остависте ову Божију „фабрику“, ова прекрасна поља и ливаде које вековима народ хранише и прехранише и одосте да служите ђаволу у његове фабрике. Када те мамце (плате) што су вам поставили поједете, где ћете и шта ћете тада? И ја почнем ту опомену да казујем народу а они ми вичу: „Ма пусти старца видиш да је излапео“. Тикве сазреше, мамци се поједоше, а за фабрике добош сваки дан лупа и зове: „РАСПРОДАЈА – СРЕТНЕ БУДУЋНОСТИ“. А где су они што викаше да је старац излапео? Па на берзи „рада“: по болницама, амбулантама, лудницама, на Бранковом мосту и испод моста. А шта су? Па неуротичари, алкохоличари, дијабетичари, инфракташи, душевно – поремећени – све увијено у шарено да се не види истина. И опет се не призивају памети, да се оставе „срећне будућности“ у „нова паковања демо(но)кратије“, европске интерграције и сва друга препакивања „маркс енд дарвин“.
А зашто се не призивају памети ови „грађани“? Па не да им она масонска тешка индустрија китњастог назива, тј. „јавна гласила – телевизија – новине“. Индустрија лажи за обликовање и дораду грађана, индустрија за опсењивања ђавола и дочаравања „раја на земљи“. На тој ђаволској измишљотини има места за све, ал’ за Божије СРБе нема. Срби у грађанској држави су ван свих закона, они су СРБи фашисти, шовинисти, националисти, верски затуцани… Сви ти лајатељи, са грбаче вас СРБских сељака, лебац једу а за те грађане не постојите. Пред БОГОМ ћемо за свако дете, јагње СРБче, одговарати и бити тврдо бијени. Мој деда је стално опомињао: „Од БОГА сам вас на чување добио, ви сте деца прво Његова, па моја“. Чобанче сеоско за једну изгубљену овцу добија тешке батине, а какве тек нас батине чекају за изгубљено Божије Јагње или Божију овцу.

 

МИЛОРАД ТОДОРОВИЋ

28. маја 2011. - Posted by | Aнализа, Број 21

1 коментар »

  1. Ево шта сам написао пре неки дан ( као да смо се договарали )
    Mende Donski
    Мајсторите на илузијата, кои се демонски слуги, го креираат тоа наше его во нас со цел да не одтргнат од патот кон Бога, уште од мала возраст да не навикнат на блискост со злото или недоброто или небожанското и како цел во животот да ни го наметнат она што тие сакает да ни биде цел а во стварност тоа е нивна цел за сите луѓе на земјата и таа е целта на ѓаволот и таа е одделеност од Бога.
    Доказ: Јас и повеќето што ги познавам потрошивме десетици години во спознавање дека Божанската замисла за цел на човечкиот живот е човековото враќање кај Бога, притоа влеговме во стапиците – сугерираните цели од училиштето, наставниците, родителите, околината, државните и „ филозовските “ авторитети дека цел на животот е комунизмот, атеизмот, хедонизмот, богатството, да на пример „ изучиш за доктор, инжинер и сл“, да ги обезбедиш децата со куќи, да си добар домаќин ( што не е лошо али не смее да биде крајна цел во животот ) и тн.
    А како ќе беше ако од прво одделение па до дипломирање во барем половината од наставните предмети се изучуваше Божанската цел во животот, моралноста, чесноста, правдата, милоста и сл.
    Сиот ваков дефектен образовен систем не е случаен, него намерен и добро обмислен.
    Еве еден пример на што не учат денешните фарисеи:

    исто така и: http://www.zeitgeist

    Коментар од mende | 25. јуна 2011. | Одговор


Оставите одговор

