Глас са Цера

Часопис за духовни и национални препород

Мој друг детињски и школски

Мој брат Саша
Кад је напуштао као и многи
пре и после њега косовску патницу
није ми се јавио
није стигао да јави или није могао
познавајући га сумњам да се само једном
спотакао кад је одлазио
мој друг, брат, господин Саша
како вам је драже
кад се већ отиснуо одлучно је потиснуо све наше глинене лажи,

Гинисовске поскоке са гараже због комишијске трешње драже
прве момачке мамурлуке и трежњења
уз митровачке липе
тиватска десетодневна боцкања девојачка
што песму ко морске сипе
југословенско шведску Мађарицу
што палабудско гипким диркама
охридског клавира
упињала се због нас Марш на Дрину да свира
мој друг предратни, ратни
мој брат Саша с којим са живео и умирао
бројне косовске тренутке
о рату последњем досетио се Бањалуке
кад се скрасио тамо где се скрасио
знам да је брисао све јауке и муке
брисао их ал није их избрисао
зато сам му ових дана писмо написао
На Косову и даље ништа ново
мој драги друже, брате
као и пре умире се на рате
живи се брзо а све у месту стоји
само се гробља шире и умрлице
новопридошло лице стиже да изброји
од три градске реке
само Ибру могу да покажем сина
од остале две дели ме близина
чудно причам ал брацо схвати ме
и лета сад овде личе ми на зиме и ћеркине речи нервозним ме чине
лајаво је стала од друге године
кад је недавно у Краљеву сусрела
прву пут нашу војску
распали ко из топа
пих какви су ови Французи
тек одшивени дан мени се у мрак сузи
о како ме боле о и умњаке тупе
године што жицом век би да откупе
не не жалим се већ ти пишем само
нек је бар теби много лепше тамо
поздрави све твоје, потисни јауке
ја ћу и за тебе отрпети муке
а једнога дана кад све ово прође
теби ће твој братац у снове да дође
крај хладне бистре реке
засадићемо липе
уместо риба ловићемо сипе
зарад коња белих призваћемо клавир
и загрмети небом ко некад Марш на Дрину
нек одзвања кишом твоме и моме сину.

МИЛАН МИХАЈЛОВИЋ

1. октобра 2011. - Posted by | Број 23, Поезија

Нема коментара.

Оставите одговор

